Het platform voor werk

Uitzendsoftware van Akyla: dáármee maak je het verschil

e-UUR is de meest innovatieve software voor uitzendbureaus. Met de inzet van e-UUR bespaar je veel kostbare tijd op je dagelijkse werkzaamheden. Tijd die je kunt besteden aan je core business, in plaats van aan je administratie.

Uitzendsoftware op maat

Uitzendsoftware e-UUR is zó flexibel dat je al jouw inleners op hun eigen, unieke wijze kunt bedienen. Dit geeft jouw uitzendbureau een voorsprong op de concurrentie, want jij voldoet altijd aan de wensen van klanten. Ook volgt Akyla continu de trends in de uitzendbranche, zodat wij hier met nieuwe features in e-UUR op in kunnen spelen. En uiteraard voldoet onze software aan de SETU-standaarden.

Focus op uitzenden

Als uitzendbureau wil je je tijd genoeg hebben om je te richten op je core business. Oftewel: je wilt je niet druk maken om bijzaken, zoals het inschrijven van uitzendkrachten, het opstellen van een personeelsdossiers, het onboarden van uitzendkrachten en het nabellen van gewerkte uren die te laat zijn ingediend. Door de inzet van e-UUR kun jij je als uitzender richten op de core business: uitzenden.

Dashboard in uitzendportal e-UUR

Het dashboard in uitzendportal e-UUR is ontworpen met het gemak voor de gebruiker (voor jouw gemak dus!) in het achterhoofd. Op het dashboard in de portal zie je verschillende badges. Dit zijn tegels vanuit waar je snel en gemakkelijk jouw meest gebruikte acties kunt uitvoeren. Ook inleners en flexkrachten hebben de beschikking over een eigen dashboard, en zij kunnen bovendien gebruik maken van onze handige app.

e-UUR biedt een breed scala aan mogelijkheden. We noemen er graag een paar!

Uitzendsoftware: onze modules voor de uitzendbranche

Uren, onkosten, documenten en reserveringen digitaal verwerken

e-UUR is de meest uitgebreide urenregistratie software (inclusief app!) voor je uitzendbureau. Met e-UUR kun je om te beginnen snel en foutloos gewerkte uren, verlofuren en vakantie-uren van je uitzendkrachten bijhouden. Het automatiseren van deze complete urenregistratie – waarbij uitzendkrachten ook altijd inzicht hebben in lopende, goedgekeurde en afgekeurde verlofaanvragen – bespaart jou veel tijd. Ook kun je alle documenten die relevant zijn voor uitzendkrachten, inleners en jouzelf digitaal verwerken. Denk aan loonstroken, facturen, identiteitsbewijzen en arbeidscontracten. Jij bepaalt in het digitale dossier eenvoudig wie welke documenten mag inzien, toevoegen of delen.

Uren importeren

Heb je klanten die hun uren of onkosten in een Excel-, CSV- of Txt-bestand aanleveren? Met de urenimporttool kunt je, onafhankelijk van de opmaak van het importbestand, met één druk op de knop die uren en onkosten in e-UUR importeren. De importmodule in e-UUR zorgt voor een sterke foutenreductie, het systeem is minder fraudegevoelig en het zorgt ervoor dat er minder correcties uitgevoerd hoeven te worden. Je kunt namelijk snel en zonder overtypen alle uren en/of onkosten verwerken.

Uitzendkrachten onboarden

Met e-UUR wordt ook het onboarden van nieuwe uitzendkrachten simpeler gemaakt. Maar dat niet alleen: de onboarding kun je volledig op maat inrichten, want je bepaalt zelf wanneer je wat uitvraagt. En wil een nieuwe inlener een uniek proces? Geen enkel probleem, want je klikt al in enkele minuten een nieuwe onboarding samen die precies voldoet aan die specifieke wensen en eisen. Verder wordt ook het aanmaken van contracten met onze uitzendsoftware vergemakkelijkt, aangezien je in e-UUR digitaal contracten kunt genereren en die direct ook digitaal kunt laten ondertekenen.

Werven en selecteren

Ook voor het werven en selecteren van nieuwe flexkrachten is e-UUR jouw ideale uitzendsoftware. Met de werving- en selectiemodule bouw je eenvoudig vacatures op en kun je die vacatures gemakkelijk op je eigen jobboard en op gekoppelde vacaturewebsites plaatsen. En daar houdt het niet op. e-UUR helpt je ook met het inrichten van het selectieproces. Kortom: met e-UUR kun je écht gemakkelijk werven en selecteren. En dat geeft je een groot voordeel ten opzichte van veel andere uitzendbureaus.

Ook snel en eenvoudig werken?

Urenregistratie software voor uitzendbureaus

Steeds meer uitzendbureaus kiezen voor uitzendsoftware e-UUR, omdat ze hiermee gemakkelijker en efficiënter online kunnen uitzenden. En ook onze handige en zeer uitgebreide app speelt mee. Niet voor niets verwerkt e-UUR maandelijks meer dan 100.000 urenbriefjes voor tevreden klanten in de uitzendbranche. En ook voor jou uitzendbureau is e-UUR de perfecte portal.

e-uur app

De uitzendportal voor jou, je uitzendkrachten en je inleners

e-UUR is de schakel tussen jouw uitzendbureau, je uitzendkrachten en je inleners en ondersteunt zodoende het complete uitzendproces. De flexibiliteit van e-UUR zal je versteld doen staan. Je bepaalt volledig zelf hoe je processen lopen. Vult je inlener de door uitzendkrachten gewerkte uren in of kunnen uitzendkrachten zelf hun uren schrijven? En wie mag er accorderen? Deze keuzes – en méér – liggen bij jou als uitzender. Je kunt bovendien per inlener aangeven hoe zij hun processen ingericht willen hebben. e-UUR zorgt hiermee voor optimale flexibiliteit, ook richting je inleners.

Timing

“Het grote voordeel voor de flexkrachten is dat ze op elk gewenst moment de eigen uren- en salarisadministratie kunnen inzien via de Timing-portal of de Timing-app.”

Lees het verhaal van Timing

Fintrex

“e-UUR is voor ons niet alleen een portal voor online urenregistratie, maar ook een middel om met uitzendkrachten te communiceren, onder meer met (nieuws)berichten.”

Lees het verhaal van Fintrex

Koppelen

Gemakkelijk te integreren met je backoffice

Werk je met een backoffice-pakket? Uitzendsoftware e-UUR is gemakkelijk te koppelen aan alle gangbare backofficepakketten in de uitzendbranche. Op onze integratie-pagina vind je diverse voorbeelden.

Ontdek onze koppelingen

Meer weten over uitzendsoftware e-UUR?

Bekijk de tour van e-UUR om meer te weten te komen over de mogelijkheden van onze flexportal!

Ontdek onze portal & app