Met de onboarding kun je flexkrachten, zzp’ers of eigen medewerkers volledig digitaal inschrijven of op contract nemen. Van het invoeren van de NAW-gegevens tot het invoeren van alle benodigde contractgegevens, zoals startdatum en uurloon.
Ook genereer je digitaal documenten en laat je deze digitaal ondertekenen. Denk bijvoorbeeld aan arbeidscontracten, bruikleenovereenkomsten, inleenovereenkomsten of loonheffingsformulieren. Deze vind je vervolgens terug in het digitaal dossier.
Vraag akkoord op specifieke documenten
Krijg inzicht in status van documenten
Documenten inzien, beheren en delen
Heb je verschillende onboarding processen? Of vragen inleners om een specifieke onboarding?
Met Akyla bepaal je zelf hoe inschrijvingen eruit zien en welke vragen de flexkracht, zzp’er of medewerker die je op contract wilt nemen moet beantwoorden. Je kunt dit volledig zelf inrichten of je start met een van de standaard templates die je direct kunt gebruiken of aanpast.
Binnen het platform kun je werken met verschillende rollen. Uiteraard jullie zelf als leverancier, maar daarnaast heb je ook de flexkracht, inlener en eventueel een bemiddelaar. Binnen de onboarding kun je bijvoorbeeld zelf bepalen wie een onboarding mag starten en mag goedkeuren. Een aantal voorbeelden:
De onboarding bevat onder meer een identiteitscontrole via een documentscan of iDIN. Via de documentscan controleert het system het ID-bewijs op echtheid, of het document niet verlopen is en of de flexkracht met dit document in Nederland mag werken.
Daarnaast is het mogelijk gebruik te maken van iDIN controle. Daarmee identificeert de flexkracht zich via de bank, waar zijn of haar gegevens als geverifieerd zijn. Ook worden de gegevens automatisch opgehaald, zodat je deze niet apart hoeft in te vullen.
In beide gevallen voldoe je aan de wet- en regelgeving en kun je de kwaliteit en zekerheid bieden die inleners van jullie verwachten.
Het op contract nemen van meerdere flexkrachten tegelijk kan, ondanks automatisering, veel tijd in beslag nemen. Daarom biedt ons platform ook de mogelijkheid om meerdere flexkrachten tegelijk te onboarden met behulp van de bulk-importtool.
Importeer grote batches met nieuwe flexkrachten. De flexkrachten krijgen automatisch bericht dat ze nog openstaand info moeten invullen of contracten moeten ondertekenen.
Modulair opgebouwd. Gebruiksvriendelijk en intuïtief. Zelfredzaam.
Bewezen voor de verwerking van hoge volumes.
Eigen branded interface. 3rd party integratie en maatwerk ontwikkeling.
Toon de omgeving in de taal van je flexkracht.
Al meer dan 20 jaar werken wij aan het midoffice platform voor de flexbranche. Deze features zijn ontwikkeld in samenwerking met onze klanten en vertegenwoordigen daarmee de grootste behoeften voor automatisering in de flexbranche.
Migreren naar een (nieuwe) applicatie heeft impact op je organisatie. Dat begrijpen wij als geen ander. Met grote zorgvuldigheid verzorgen wij dagelijks implementaties. We ondersteunen je stap voor stap bij de migratie.
Backoffice-pakketten, planningspakketten, facturatiesoftware of business software. Wat jij ook gebruikt, je kunt het koppelen aan jouw platform voor flexwerk. Daardoor ben je nooit afhankelijk van één leverancier en geniet je wel van de voordelen van één aanspreekpunt.
Ontdek de impact van het Akyla platform voor jouw bedrijf
Geheel vrijblijvend