Belangrijk nieuws! Sinds januari zijn wij samengevoegd met ons moederbedrijf Textkernel

Engagement

Versterk de verbinding met klant en kandidaat

Vertrouwd door 250+ flexorganisaties

e-mails verleden tijd

Alle communicatie via één kanaal

Het automatiseren van processen is vaak een administratieve aangelegenheid. Doordat je alle bedrijfsprocessen kunt stroomlijnen in één portaal biedt dit ook meer mogelijkheden voor interactie met flexkrachten en klanten.  Verstuur je bijvoorbeeld nog vaak separate mails? Dit is niet meer nodig als je Akyla inzet als het midoffice platform voor je flexbedrijf. 

Stuur persoonlijke berichten naar gebruikers

Pas welkomstteksten aan

Maak notities

Deel belangrijke informatie op de juiste plek

Toon relevante informatie in het dashboard

Het dashboard bestaat uit verschillende tegels waarop je informatie kwijt kunt. Bijvoorbeeld tegels om uren te registreren of een akkoord te geven. Maar het is ook mogelijk om tegels aan te maken, om de flexkracht snel van de juiste informatie te voorzien. 

Maak zelf tegels in het dashboard

Bepaal de prioriteit van tegels

Link naar externe pagina's

Persoonlijk dashboard

Creëer meer interactie

De portal is de plek waar je interactie kunt aangaan met je flexkrachten. Wil je bijvoorbeeld weten wat ze vinden van jullie dienstverlening? Start een enquête. Of toon in een timer wanneer de eerstvolgende plaatsing is. Dit kun je in verschillende talen aanbieden. 

Voer een klantonderzoek met een enquête

Tel af naar eerstvolgende plaatsing met een timer

Bied extra informatie aan in een digitaal 'boek'

De beste functionaliteiten met maatwerk mogelijkheden

Een platform waar je op kunt bouwen

Maximale
flexibiliteit

Modulair opgebouwd. Gebruiksvriendelijk en intuïtief. Zelfredzaam.

Altijd
schaalbaar

Bewezen voor de verwerking van grote volumes.

Volledig
aanpasbaar

Eigen branded interface en 3rd party integratie.

27 talen
beschikbaar

Toon de omgeving in de taal van je flexkracht.

Bedien meer klanten met dezelfde mensen

Bewezen features voor Engagement

Al meer dan 20 jaar werken wij aan het midoffice platform voor de flexbranche. Deze features zijn ontwikkeld in samenwerking met onze klanten en vertegenwoordigen daarmee de grootste behoeften voor automatisering in de flexbranche. 

Dashboard tegel prioriteren
Linken naar relevante sites
Data tonen externe applicaties
Nieuwsberichten delen
Tegels toevoegen dashboard
Externe links
Polls
Boeken maken
Timers en counters
Welkomstberichten
Enquêtes
Berichten sturen
Vragenlijsten
Herinneringen ondertekening
Notificatie vervaldatum document
Status check documenten
Eigen e-mailteksten
Rapportage

Door de zelfredzaamheid die je hebt met het platform, kunnen wij voor iedere klant maatwerk leveren. Dat is precies wat wij willen. Maatwerk willen leveren zit al 27 jaar in het DNA van ons bedrijf. Dat wij dit nu ook met onze portal kunnen waarmaken is geweldig!

Nick Bos - Sales Director

-9

urenverwerkers nodig

+47%

uur verwerkt per FTE

+100%

omzet met dezelfde mensen

+15%

Stijging in productiviteit

Werkwijze

Onze specialisten helpen je bij elke stap

Migreren naar een (nieuwe) applicatie heeft impact op je organisatie. Dat begrijpen wij als geen ander. Met grote zorgvuldigheid verzorgen wij dagelijks implementaties. We ondersteunen je stap voor stap bij de migratie. 

Erica

Implementatie consultant

0 +
Jaar ervaring in de flexbranche
Koppelplatform

Haal het beste uit alle applicaties

Backoffice-pakketten, planningspakketten, facturatiesoftware of business software. Wat jij ook gebruikt, je kunt het koppelen aan jouw platform voor flexwerk. Daardoor ben je nooit afhankelijk van één leverancier en geniet je wel van de voordelen van één aanspreekpunt.

Meer tijd besparen?

Zet de volgende stap in automatisering.

Geheel vrijblijvend

Wij gaan verder als:

Sinds januari zijn wij samengegaan met ons moederbedrijf Textkernel. Onze website zal eind april 2024 overgaan naar Textkernel website. Tot dit tijd vind je nog steeds relevante informatie over ons mid-office platform.