De urenregistratie maakt het mogelijk om eenvoudig, snel en 100 % digitaal uren te verwerken. Dit kan in jouw eigen platform voor flexwerk,maar uiteraard ook in de handige app die jij, jouw flexkrachten en jouw inleners bij het platform kunnen downloaden.
Ons platform is gemakkelijk te koppelen met alle verloningspakketten en backofficepakketten voor de flexbranche. Daarmee is het overtypen van handgeschreven urenbriefjes écht verleden tijd.
Ook het accorderen van urenbriefjes is eenvoudig. Inleners en flexkrachten kunnen zelfs vanuit hun mailbox urenbriefjes goedkeuren.
Het handmatig controleren van gewerkte en geschreven uren op cao-regelgeving is een lastige, tijdrovende en foutgevoelige klus. Onze tijd-interpretatie module (voorheen: Xplican) automatiseert het toekennen van onkostenvergoedingen en toeslagen aan jullie flexkrachten.
Het enige wat je hoeft te doen is de regels vanuit de cao en de inlenerspecifieke afspraken opnemen in een cao-profiel. Zo’n cao-profiel stel je eenmalig in (en daar kunnen wij je de eerste keer natuurlijk bij helpen). Als het cao-profiel is ingericht past deze module tijdens het registreren van gewerkte uren automatisch de cao-regels en dus ook de juiste vergoedingen en toeslagen toe.
Met de onboarding kun je flexkrachten volledig digitaal inschrijven en op contract nemen. Van het invoeren van de NAW-gegevens tot het invoeren van alle benodigde contractgegevens, zoals startdatum en uurloon. Voor iedere inlener kun je een specifieke onboarding instellen.
Ook genereer je digitaal documenten en laat je deze digitaal ondertekenen. Denk bijvoorbeeld aan arbeidscontracten, bruikleenovereenkomsten of loonheffingsformulieren.
Modulair opgebouwd. Gebruiksvriendelijk en intuïtief. Zelfredzaam.
Bewezen voor de verwerking van hoge volumes.
Eigen branded interface. 3rd party integratie en maatwerk ontwikkeling.
Toon de omgeving in de taal van je flexkracht.
In het digitaal dossier verwerk je onder meer loonstroken, facturen, identiteitsbewijzen en ondertekende arbeidscontracten, inleenovereenkomsten en bruikleenovereenkomsten. Ook kun je akkoord vragen op specifieke documenten en digitaal laten ondertekenen.
Het digitaal dossier vind je niet alleen in de desktop-versie van ons portaal, maar ook in de Akyla app. Zo zorg je ervoor dat flexkrachten en inleners altijd en overal bij hun gegevens kunnen.
Migreren naar een (nieuwe) applicatie heeft impact op je organisatie. Dat begrijpen wij als geen ander. Met grote zorgvuldigheid verzorgen wij dagelijks implementaties. We ondersteunen je stap voor stap bij de migratie.
Backoffice-pakketten, planningspakketten, facturatiesoftware of business software. Wat jij ook gebruikt, je kunt het koppelen aan jouw platform voor flexwerk. Daardoor ben je nooit afhankelijk van één leverancier en geniet je wel van de voordelen van één aanspreekpunt.
Ontdek de impact van het Akyla platform voor jouw bedrijf
Geheel vrijblijvend