Belangrijk nieuws! Sinds januari zijn wij samengevoegd met ons moederbedrijf Textkernel

Nieuw: real-time toegang tot actuele cao informatie tijdens onboarden van flexkrachten

Het onboarden van flexkrachten is een tijdrovend proces dat veel tijd en moeite kan vergen. Elk geautomatiseerd aspect van dit proces heeft daarom impact op de snelheid waarmee je flexkrachten kunt onboarden. Bij Akyla zijn we continu op zoek naar mogelijkheden waarmee onze klanten het onboardingsproces kunnen versnellen. Onder andere door middel van digitale ondertekening, een iDIN-integratie en vanaf nu ook met real-time toegang tot actuele cao-informatie via een koppeling met CAO Connect van XpertHR.


Groter beeld? Klik dan hier.

Automatisch de juiste bepalingen ophalen

Voor professionals in de uitzend- en payrollbranche zal het geen verrassing zijn dat cao’s regelmatig worden bijgewerkt. Het kan een uitdaging zijn om de cao volledig door te nemen en de wijzigingen bij te houden. Denk aan veranderingen in het uurloon, toeslagen en andere relevante cao- en pensioengegevens. Stel je eens voor hoe handig het zou zijn als je de bepalingen in de cao niet zelf zou hoeven opzoeken, maar deze direct kunt opvragen tijdens het onboarden van een flexkracht. Dát is nu mogelijk met de CAO Connect koppeling. 

Inlenersbeloning vastleggen en ondertekenen

Binnen ons midoffice platform kun je nu de relevante cao afspraken vastleggen in een inlenersbeloning en deze ook door de inlener laten ondertekenen. Denk hierbij aan toeslagen, compensatie voor ADV-dagen, reiskosten, reisuren en vergoedingen. Zo hoef je niet meer handmatig een cao door te spitten en voorkom je achteraf discussie. 

Door gebruik te maken van deze functionaliteit kun je het onboardingsproces versnellen en de kans op fouten en boetes minimaliseren.

Deze nieuwe partnership is een waardevolle toevoeging aan ons platform, waarmee onze klanten nu nog sneller flexkrachten kunnen onboarden!

Beschikbaar voor gebruikers

Ben je een gebruiker van ons platform en geïnteresseerd in het profiteren van deze efficiëntieverbeteringen? Neem dan contact op met je Customer Success manager via cs@akyla.nl. Zij helpen je graag verder helpen en meer informatie verstrekken over de mogelijkheden van onze geautomatiseerde oplossingen voor onboarding.

Lees ook

Nieuw! Automatisch berichten versturen via WhatsApp vanuit mid-office platform

Samen zijn we sterker! Vanaf januari bundelen wij onze krachten...

Textkernel brengt vijf bedrijven samen onder één nieuw merk

Amsterdam, Nederland — 14 December 2023 Let op: vanaf eind...

Groeien of juist kosten besparen? Zo haal je het maximale uit je automatisering

Het is voor uitzendbureau door de krapte op de arbeidsmarkt...

Meer tijd besparen?

Zet de volgende stap in automatisering.

Geheel vrijblijvend

Wij gaan verder als:

Sinds januari zijn wij samengegaan met ons moederbedrijf Textkernel. Onze website zal eind april 2024 overgaan naar Textkernel website. Tot dit tijd vind je nog steeds relevante informatie over ons mid-office platform.