Belangrijk nieuws! Sinds januari zijn wij samengevoegd met ons moederbedrijf Textkernel

5 redenen om jouw huisstijl ook in jouw online platform door te voeren

1. Een huisstijl geeft richting

De juiste huisstijl laat zien waar jouw organisatie voor staat. Is de stijl hip, klassiek, uitdagend of ingetogen? De manier waarop jouw organisatie zich presenteert zorgt voor een sterke positionering richting klanten en flexkrachten. Oftewel: voor een goed en professioneel bedrijfsimago bij alle doelgroepen.

2. Een huisstijl zorgt voor herkenbaarheid

Vergelijk jouw huisstijl eens met een productverpakking in de supermarkt. Hoe vaak kies jij in een schap voor een product waarvan de verpakking en vormgeving je aanspreekt? Zo werkt het ook voor jouw uitzend- of payrollorganisatie. Zoals hierboven al benoemd bepaal je met de huisstijl jouw imago. Het zorgt ervoor dat de ene persoon zich aangesproken voelt en de andere persoon niet. En hoe vaker klanten en flexkrachten jouw huisstijl voorbij zien komen, hoe sneller ze dit bovendien herkennen als jouw organisatie en hoe beter jouw bedrijf dus ‘blijft hangen’.

3. Met een huisstijl onderscheid je je van de concurrentie

De juiste huisstijl zorgt ervoor dat jouw organisatie zich onderscheidt ten opzichte van de concurrentie. Zeker wanneer je die huisstijl overal doorvoert: van website tot communicatiemiddelen, van social media tot portal. Onderscheidend vermogen zit vaak in de kleine aspecten.

4. De juiste huisstijl geeft vertrouwen

Betrouwbaarheid is een steeds belangrijker onderdeel bij zaken doen. Wanneer jouw huisstijl vertrouwen uitstraalt, levert dit meer klanten en flexkrachten op. Een huisstijl beïnvloedt namelijk de houding van deze inleners en flexkrachten, maar ook hun gedrag ten opzichte van jouw organisatie.

5. Met de juiste huisstijl creëer je (hoge) verwachtingen

Met een fraaie, goed uitgevoerde huisstijl laat je aan klanten en flexkrachten zien dat jouw organisatie, plat gezegd, de zaken voor elkaar heeft. Je creëert dus hoge verwachtingen. Dit kan de doorslaggevende factor zijn om voor jouw uitzend- of payrollorganisatie te kiezen.

Een platform in jouw eigen huisstijl

Psst, kies je voor online platform voor flexwerk e-UUR? Weet dan dat e-UUR volledig in jouw huisstijl wordt opgeleverd. Lees hier meer!

Ontdek hoe jij je eigen platform kunt opzetten

Lees ook

Flexkrachten onboarden in 5 min? 10 onmisbare features!

Onboarding Automation Checklist De tijd dat alles op papier werd...

Groeien of juist kosten besparen? Zo haal je het maximale uit je automatisering

Het is voor uitzendbureau door de krapte op de arbeidsmarkt...

Akyla versnelt onboarding flexkrachten met Rabobank en Signicat

Dit artikel tot stand gekomen in samenwerking met onze partner...

Meer tijd besparen?

Zet de volgende stap in automatisering.

Geheel vrijblijvend

Wij gaan verder als:

Sinds januari zijn wij samengegaan met ons moederbedrijf Textkernel. Onze website zal eind april 2024 overgaan naar Textkernel website. Tot dit tijd vind je nog steeds relevante informatie over ons mid-office platform.