Belangrijk nieuws! Sinds januari zijn wij samengevoegd met ons moederbedrijf Textkernel

Workflow automation

Zelfstandig processen automatiseren

Vertrouwd door 250+ flexorganisaties

low-code platform

Automatiseer tot 90% van je processen

Naast onze oplossingen voor onboarding en urenverwerking, heb je binnen de midoffice nog veel meer processen die je wilt optimaliseren. Processen die lopen tussen jou als uitzender of payroller en bemiddelaars, inleners, flexkrachten en/of kandidaten. Denk aan processen rondom het afhandelen van verlofaanvragen en ziekmeldingen of aan het verstrekken van materialen.

Ieder flexbedrijf is anders en richt processen op zijn eigen manier in. Met Workflow Automation kun je zelfstandig, of met onze hulp, al je bedrijfsprocessen in de midoffice automatiseren. 

Pas toe op verschillende stakeholders of gebruikers

Stuur berichten of vraag gegevens op

Creëer variabele processen

importeer processen

Standaard bedrijfsprocessen beschikbaar

Je kunt zelfstandig from scratch bedrijfsprocessen inrichten, maar je kunt ook standaard bedrijfsprocessen importeren. Na het importeren kun je die bedrijfsprocessen direct gebruiken enof aanpassen naar wens. Zo heb je sneller een proces klaar staan voor gebruik. Voorbeelden van standaard processen zijn bijvoorbeeld: aanbod van vast uren of een ziekmelding. 

Automatiseer alle midoffice bedrijfsprocessen

Onze klanten gebruiken Workflow Automation voor:

Ziekmeldingen
Verlofaanvragen
Materialen verstrekken
Rijbewijs opvragen
Wijziging gegevens
VOG declaraties
Kredietchecks
Werkdocumenten verlengen
Herinnering vervallen documenten
Aanvullende documenten genereren
Wijziging inlenersgegevens
Aanbiedingsmails
Uit dienst meldingen
Bemiddelaarsprocessen
Relaties heractiveren
Vaste vergoedingen en onkosten
Werkgeversverklaring
Arbochecklist
De beste functionaliteiten met maatwerk mogelijkheden

Een platform waar je op kunt bouwen

Maximale
flexibiliteit

Modulair opgebouwd. Gebruiksvriendelijk en intuïtief. Zelfredzaam.

Altijd
schaalbaar

Bewezen voor de verwerking van grote volumes.

Volledig
aanpasbaar

Eigen branded interface en 3rd party integratie.

27 talen
beschikbaar

Toon de omgeving in de taal van je flexkracht.

We hebben niets eens getwijfeld: dit is dé portal die ons verder gaat brengen – en dat zonder dat we ons team verder moeten uitbreiden. In het platform kunnen we namelijk de administratieve zaken efficiënt regelen. Door die efficientieslag kunnen we meer doen met dezelfde mensen.

Jan van 't Ende - ICT Manager

-9

urenverwerkers nodig

+100%

omzet met dezelfde mensen

+15%

Stijging in productiviteit

14u

besparing op margefacturatie

Werkwijze

Onze specialisten helpen je bij elke stap

Migreren naar een (nieuwe) applicatie heeft impact op je organisatie. Dat begrijpen wij als geen ander. Met grote zorgvuldigheid verzorgen wij dagelijks implementaties. We ondersteunen je stap voor stap bij de migratie. 

Erica

Implementatie consultant

0 +
Jaar ervaring in de flexbranche
Koppelplatform

Haal het beste uit alle applicaties

Backoffice-pakketten, planningspakketten, facturatiesoftware of business software. Wat jij ook gebruikt, je kunt het koppelen aan jouw platform voor flexwerk. Daardoor ben je nooit afhankelijk van één leverancier en geniet je wel van de voordelen van één aanspreekpunt.

Meer tijd besparen?

Zet de volgende stap in automatisering.

Geheel vrijblijvend

Wij gaan verder als:

Sinds januari zijn wij samengegaan met ons moederbedrijf Textkernel. Onze website zal eind april 2024 overgaan naar Textkernel website. Tot dit tijd vind je nog steeds relevante informatie over ons mid-office platform.