De laatste tips, tricks, updates & nieuws
Een urenportal in je broekzak: wanneer start jij?
Stan Olde Wieverink

Stan Olde Wieverink

20 februari 2020

Je flexkrachten de mogelijkheid bieden zodat ze altijd en overal bij hun gegevens kunnen? Dat is de belangrijkste reden waarom een app voor urenregistratie en documenten (zoals loonstroken en contracten) voor jou als uitzender of payroller onmisbaar is: je kunt snel en efficiënt met ze communiceren en ze acties laten uitvoeren. Want wie heeft zijn of haar smartphone tegenwoordig niet altijd bij zich? Wil jij binnen nu en afzienbare tijd een app hebben? Lees dan deze blog waarin wij je vertellen waarom je niet achteraan moet sluiten in de rij.

Zaken regelen via de smartphone

Wij Nederlanders zijn koplopers als het gaat om zaken regelen via de smartphone. Laten we beginnen met mobiel betalen: 44 procent van de Nederlanders heeft minstens één app voor mobiel betalen op de smartphone geïnstalleerd (zo blijkt uit onderzoek). Twee jaar geleden lag dat percentage nog op 26 procent. Nederlanders gebruiken bovendien meer apps voor mobiel betalen. De komst van onder meer Apple Pay, Tikkie en apps voor contactloos betalen heeft hieraan bijgedragen. Tegenwoordig heeft maar liefst 74 procent van de Nederlanders één of meerdere bank-apps op de telefoon staan. Dat aantal lag in 2017 nog op 63 procent. Apps voor mobiel bankieren worden door alle leeftijdsgroepen massaal gebruikt, maar het percentage ligt het hoogst bij jong volwassenen tussen 20 en 29 jaar.

App voor administratieve processen waar jij, jouw flexkrachten en jouw inleners mee te maken krijgen

Ook voor verschillende administratieve processen waar jij, jouw flexkrachten en jouw inleners mee te maken krijgen kun je een app voor Android en iOS inzetten. En waarom ook niet, gezien het succes van de apps voor mobiel betalen en bankieren. Ook met jouw app kun je succes behalen! Voor een relatief simpele taak als het registreren van uren, het aanvragen van verlof, het ondertekenen van het arbeidscontract of het indienen van een onkostendeclaratie wil een flexkracht namelijk graag een app gebruiken – dat weten wij zeker. Gemak dient de (jonge) mens.

Kies voor een app voor urenregistratie

Met een app optimaliseer je dan ook de gebruikservaring van jouw flexkrachten. Waar zij ook zijn, flexkrachten hebben altijd en overal snel toegang tot hun persoonlijke informatie. Ze kunnen bijvoorbeeld vanaf de bank of het terras uren invullen. Ook kunnen ze 24/7 verlof aanvragen, verlofaanvragen bekijken en loonstroken inzien. Dat zullen ze zeker waarderen.

Dit zegt onze klant Nedflex over de e-UUR-app: “Als ik heel eerlijk ben vind ik het niet meer dan normaal dat er een app is, maar toch zijn er partijen die geen app bij hun platform voor flexwerk aanbieden. De app werkt ook heel gemakkelijk. Bovendien hebben flexkrachten dankzij de app hun gewerkte uren, loonstroken en andere belangrijke documenten altijd binnen handbereik, waardoor we ze sneller en flexibeler kunnen bedienen.”

Werken met een app voor urenregistratie en méér

In de quote van Nedflex vind je meerdere redenen waarom ook jij als uitzender of payroller met een app zou moeten werken: 1) mensen vinden het tegenwoordig niet meer dan normaal dat er een app is, 2) je vergroot de zelfredzaamheid van je flexkrachten en 3) met een app kun je flexkrachten sneller en flexibeler bedienen. En ga eens na: als jij geen app hebt, maar jouw concullega wel… Voor wie denk jij dat flexkrachten (maar ook inleners) dan kiezen? Wij weten het antwoord wel en kunnen ons dan ook niet voorstellen dat het werken met een app jou níet goed in de oren klinkt. Wil je niet achteraan in de rij aansluiten en wil je direct meer weten? Let’s get started!

Ontdek de e-UUR App

Stan Olde Wieverink

Over Stan Olde Wieverink

Elk bedrijf heeft verhalen te vertellen. Niet alleen verhalen over zichzelf, maar ook verhalen van klanten! Verhalen die niet alleen de doelgroep aanspreken, informeren, verrassen en beïnvloeden, maar verhalen die ook echt laten zien hoe het verschil gemaakt kan worden! Als online marketeer bij Akyla combineer ik dagelijks gave verhalen met creatieve marketing. Ik help professionals van uitzenders en payrollers om oplossingen te vinden voor specifieke problemen binnen de branche. Oplossingen die passen bij hun unieke identiteit. Oplossingen die hen helpen om hun inleners en flexkrachten beter te bedienen.

79 artikelen van Stan

Direct contact

Kom direct met ons in contact. Wij helpen je graag verder!

Ben je enthousiast?

Ben je een uitzender, payroller of detacheerder?
Heb je vragen over onze software neem dan contact met ons op!

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.