Belangrijk nieuws! Sinds januari zijn wij samengevoegd met ons moederbedrijf Textkernel

Digitaal ondertekenen

Digitale handtekening voor contracten

Vertrouwd door 250+ flexorganisaties

Digitaal dossier

Verbeter de dienstverlening met digitaal ondertekenen

Ben je een uitzender of payroller die nog steeds documenten print, ze in een enveloppe doet, er een postzegel op plakt, ze op de post doet en vervolgens dagenlang moet wachten tot het document ondertekend en wel weer retour is? En die daarna dit ondertekende document alsnog digitaliseert? Dat hoeft niet langer. 

Voldoe aan wet- en regelgeving

Rechtsgeldig digitaal ondertekenen

In  ons platform werk je namelijk met de digitale handtekening, waarmee jij, jouw flexkrachten en jouw inleners 24/7 documenten volledig rechtsgeldig kunnen ondertekenen op de computer, tablet of smartphone. Volledig rechtsgeldig, want de handtekening voldoet aan alle eisen die zijn vastgesteld in richtlijnen van het Europese Parlement.

Dankzij onze digitale handtekening wordt het ondertekenen van arbeidscontractencontracten, loonheffingsformulieren en inleen-, fase- en bruikleenovereenkomsten vereenvoudigt. Het resultaat? Een snellere doorlooptijd, tijdbesparing en een verbeterde dienstverlening. Bovendien kun je altijd eenvoudig en snel zien wie wanneer een document getekend heeft.

Digitaal dossier

Documenten inzien, beheren en delen

Wat e-UUR zo krachtig maakt, is de combinatie van de digitale handtekening met ons digitaal dossier. In het digitaal dossier kun je alle benodigde documenten online inzien, beheren en delen. En daarbij heb jij volledig zelf in de hand hoe het digitaal dossier wordt ingericht. Met behulp van rollen en rechten bepaal jij allereerst wie welke documenten mag inzien, toevoegen of delen. Maar je kunt ook restricties instellen, zoals dat op identiteitsbewijzen automatisch een identiteitscontrole wordt uitgevoerd of dat arbeidscontracten altijd digitaal ondertekend moeten worden. Andere voordelen van het digitaal dossier zijn dat je hiermee alle belangrijke documenten inzichtelijk hebt op één online locatie, dat jij de volledige controle hebt over al die documenten en dat die documenten altijd en overal toegankelijk zijn – 24/7.

Onderdeel van de onboarding

Arbeidscontracten ondertekenen

De digitale handtekening in wordt vaak ingezet in combinatie met onboarding: het ‘on board’ nemen (aannemen) van nieuwe flexkrachten. Onderdeel van de onboarding is natuurlijk het opmaken en ondertekenen van het arbeidscontract, zodat een flexkracht aan de slag kan en waarbij de flexkracht ook zijn of haar digitale handtekening zet. Hetzelfde geldt voor specifieke akkoorden op andere documenten, zoals bijvoorbeeld het loonheffingsformulier of een bruikleenovereenkomst. Ook daarop zet de flexkracht zijn of haar digitale handtekening tijdens het onboarding-proces. En zoals je net hebt kunnen lezen worden die belangrijke documenten daarna opgeslagen in digitaal dossier.

De beste functionaliteiten met maatwerk mogelijkheden

Een platform waar je op kunt bouwen

Maximale
flexibiliteit

Modulair opgebouwd. Gebruiksvriendelijk en intuïtief. Zelfredzaam.

Altijd
schaalbaar

Bewezen voor de verwerking van grote volumes.

Volledig
aanpasbaar

Eigen branded interface en 3rd party integratie.

27 talen
beschikbaar

Toon de omgeving in de taal van je flexkracht.

Bedien meer klanten met dezelfde mensen

Bewezen features voor Digitale handtekening

Al meer dan 20 jaar werken wij aan het midoffice platform voor de flexbranche. Deze features zijn ontwikkeld in samenwerking met onze klanten en vertegenwoordigen daarmee de grootste behoeften voor automatisering in de flexbranche. 

Arbochecklist
Werkgeversverklaring
Dashboard tegel prioriteren
Linken naar relevante sites
Data tonen externe applicaties
Nieuwsberichten delen
Tegels toevoegen dashboard
Externe links
Polls
Boeken maken
Timers en counters
Welkomstberichten
Enquêtes
Berichten sturen
Vragenlijsten
Perspectief afhankelijkheid
Uitgebreide inschrijfformulier configuratie
Matching bestaande flexkrachten
Authenticatiecode ondertekenen
Profielversies aanmaken
Reiskosten verwerken
Herinneringen ondertekening
Vertrouwelijke documenten instellen
Word (docx) naar PDF converteren
Notificatie vervaldatum document
Ondertekening door meerdere gebruikers
Vervaltijd ondertekening
Status check documenten
Akkoord loonheffingskorting
Authorisatie-eenheden
Rolbeheer inlenergebruikers
Inlener-onboarding obv KvK
Gegevens uit backoffice importeren
Automatisch herinneringen
iDIN controle
Importeerfunctie flexkrachten en inleners
IBAN controle
Automatisch brutoloon berekenen
Reisafstand berekening
Onboarding exporteren
Inlener-onboarding
Meerdere afhankelijkheden instellen
Identiteitscontrole
Inleenovereenkomsten
Bruikleenovereenkomsten
Loonheffingsformulieren
Arbeidscontracten
Vaste vergoedingen en onkosten
Relaties heractiveren
Bemiddelaarsprocessen

Cases

-9

urenverwerkers nodig

+47%

uur verwerkt per FTE

+100%

omzet met dezelfde mensen

+15%

Stijging in productiviteit

Werkwijze

Onze specialisten helpen je bij elke stap

Migreren naar een (nieuwe) applicatie heeft impact op je organisatie. Dat begrijpen wij als geen ander. Met grote zorgvuldigheid verzorgen wij dagelijks implementaties. We ondersteunen je stap voor stap bij de migratie. 

Erica

Implementatie consultant

0 +
Jaar ervaring in de flexbranche
Koppelplatform

Haal het beste uit alle applicaties

Backoffice-pakketten, planningspakketten, facturatiesoftware of business software. Wat jij ook gebruikt, je kunt het koppelen aan jouw platform voor flexwerk. Daardoor ben je nooit afhankelijk van één leverancier en geniet je wel van de voordelen van één aanspreekpunt.

Meer tijd besparen?

Zet de volgende stap in automatisering.

Geheel vrijblijvend

Wij gaan verder als:

Sinds januari zijn wij samengegaan met ons moederbedrijf Textkernel. Onze website zal eind april 2024 overgaan naar Textkernel website. Tot dit tijd vind je nog steeds relevante informatie over ons mid-office platform.