Akyla klantportaal

Zoek je instructies voor het gebruik van e-UUR? Ga dan naar de kennisbank

Wat wil je doen?

In het klantportaal vind je alle informatie die je nodig hebt om meer uit e-UUR te halen. Je vindt hier onder andere aanvullende informatie over onze laatste releases en op welke manier de nieuwe features relevant voor jou zijn. Ook vind je hier de belangrijkste contactgegevens, een overzicht van de workshops en de pakketten die wij aanbieden. 

Mis je nog iets op dit platform? Laat het ons dan weten via cs@akyla.nl. 

Heb je vragen over een functionaliteit of loop je tegen een probleem aan in e-UUR? Neem dan contact op met onze Service desk. De service desk is bereikbaar op werkdagen van 08:00 – 17:30 uur. 

Mail naar: euur@akyla.nl

Bel naar: +31 53 711 80 04

Heb je meer hulp nodig bij het goed inrichten van ons platform? Daar kunnen we uiteraard bij ondersteunen. Neem contact op met je customer success manager om je wensen te bespreken. 

Mail naar: cs@akyla.nl. 

Voor vragen over je pakket, kun je terecht bij je customer success manager. Heb je geen customer success manager, stuur dan een mail naar cs@akyla.nl. 

Leuk dat je meer wilt leren over e-UUR. Wij bieden op frequentie basis workshops aan, waar je bij kunt aansluiten. 

Bekijk hier de geplande workshops

Het is ook mogelijk om een workshop op locatie te krijgen voor meerdere medewerkers. Neem hiervoor contact op met je customer success manager via cs@akyla.nl. 

De release notes vind je altijd in de kennisbank. Op deze website lichten we bepaalde nieuwe functionaliteiten verder uit, zodat duidelijk is wat de impact voor jou is. 

Bekijk releases

Ga snel naar:

Service desk

Kennisbank

De kennisbank bevat artikelen die je ondersteunen bij het gebruik van e-UUR. 

Workshops

Haal het maximale uit e-UUR en meld je aan voor een workshop. 

Meer uit e-UUR halen?

Benieuwd hoe je meer uit e-UUR kunt halen? Neem contact op met je customer success manager!

Laatste nieuws

Gegroepeerd ondertekenen
Releases

Snellere onboarding: gegroepeerd ondertekenen én verbeterde mobiele ervaring

Alle documenten in één keer ondertekenen, dát bespaart tijd. Vanaf nu kun je in de onboarding gebruik maken van gegroepeerd...
Releases

Nieuw! Automatisch berichten versturen via WhatsApp vanuit jouw mid-office portaal

Samen zijn we sterker! Vanaf januari bundelen wij onze krachten met Textkernel, Joboti, Wiseguys en Sovren om als één bedrijf...
Nieuws

Textkernel brengt vijf bedrijven samen onder één nieuw merk

Persbericht 14 december Textkernel, een leider in AI-gestuurde oplossingen voor staffing, recruitment en HR-technologie, kondigt met trots een belangrijke mijlpaal...