Belangrijk nieuws! Sinds januari zijn wij samengevoegd met ons moederbedrijf Textkernel

Digitaal wordt het nieuwe normaal – bijvoorbeeld met jouw eigen online platform

Situatie 1: je blijft jouw huidige processen omarmen

Naast deze initiatieven gaat deze periode ons vooral veel vertellen over hoe zinvol de processen en de structuren waren waar we altijd aan hebben vastgehouden. Uitzenders en payrollers die in deze tijd hun huidige (vaak nog niet-digitale) processen blijven omarmen – en die dus niet openstaan voor vernieuwing en verbetering – komen voor een uitdaging te staan. Daar zijn wij van overtuigd. Alleen al het onboarden van nieuwe flexkrachten is een proces dat simpelweg niet meer hetzelfde kan verlopen als voorheen. Flexkrachten kunnen immers niet gemakkelijk op kantoor komen om hun contract te tekenen.

Situatie 2: je neemt jouw huidige processen goed onder de loep en denkt in kansen

Maar voor uitzenders en payrollers die júist nu hun huidige processen goed onder de loep nemen – en die daarbij denken in nieuwe mogelijkheden – liggen er kansen. En veel ook.
Er is online namelijk zóveel mogelijk. De belangrijkste mogelijkheid die het internet jouw organisatie wat ons betreft biedt, is de ruimte om je eigen platform op te starten. Lastig? Een uitdaging? Nee hoor, want je wordt ondersteund door online trainingen, webinars en een online kennisbank. En kom je er niet uit, dan is er altijd nog online consultancy. Jouw ervaren consultant ondersteunt jou dan vanuit huis. Net zo deskundig en professioneel als normaal op locatie.

Welke keuze maak jij?

Welke keuze maak jij? Omarm jij jouw huidige (niet-digitale) processen? Of grijp je liever de kansen die deze periode jou biedt, zoals het starten van een eigen online platform? Ga je voor dat laaste, dan adviseren wij je om samen te werken met een ervaren partij die goed weet hoe jouw business in elkaar zit. Dat is een belangrijke tip van ons aan jou. Want zoals Paul Chaillet, eigenaar van Go:Office, in een case zegt: “Daarmee zet je een mooie stap richting een nóg digitalere en efficiëntere toekomst!” En om je nog verder op weg te helpen, hebben we in een blog nog eens vier tips op een rij gezet. In de blog lees je de vijf vragen die je jezelf moet stellen bij het aanschaffen van nieuwe software, zoals een eigen platform. Doe er je voordeel mee!

Ontdek hoe jij je eigen platform kunt opzetten

Lees ook

Flexkrachten onboarden in 5 min? 10 onmisbare features!

Onboarding Automation Checklist De tijd dat alles op papier werd...

Groeien of juist kosten besparen? Zo haal je het maximale uit je automatisering

Het is voor uitzendbureau door de krapte op de arbeidsmarkt...

Akyla versnelt onboarding flexkrachten met Rabobank en Signicat

Dit artikel tot stand gekomen in samenwerking met onze partner...

Meer tijd besparen?

Zet de volgende stap in automatisering.

Geheel vrijblijvend

Wij gaan verder als:

Sinds januari zijn wij samengegaan met ons moederbedrijf Textkernel. Onze website zal eind april 2024 overgaan naar Textkernel website. Tot dit tijd vind je nog steeds relevante informatie over ons mid-office platform.