Belangrijk nieuws! Sinds januari zijn wij samengevoegd met ons moederbedrijf Textkernel

Het midoffice platform voor backoffice dienstverleners

Vertrouwd door 250+ flexorganisaties

Bewezen oplossingen voor Backoffice dienstverleners

Onboarding

Neem flexkrachten én inleners volledig digitaal én rechtsgeldig op contract.

Urenregistratie

De meest uitgebreide urenverwerkings tool voor de flexbranche.

Tijd interpretatie (Xplican)

Ontrafel automatisch uren conform cao. Geschikt voor alle cao's en inlenersbeloning.

Redeployment

Verhoog je doorplaatsingspercentage met de Redeployment module.

Engagement

Optimaliseer de verbinding met Flexkrachten.

Workflow Automation

Bouw je eigen processen zoals ziekmeldingen, verlofaanvragen of materiaal uitgifte.

Volledig compliant

Eigen omgeving voor bemiddelaars

Als backoffice dienstverlener werk je voor meerdere uitzenders; de bemiddelaars. In ons portaal geef je bemiddelaars een eigen omgeving (indien gewenst in eigen stijl), waarin je zelf bepaalt welke tools een uitzender kan gebruiken. Uiteraard zien je bemiddelaars alleen de data van hun eigen flexkrachten en inleners. Ook ziet je bemiddelaar alleen zijn eigen digitale dossiers, uren, reserveringen en/of onkostendeclaraties. 

Bepaal welke tools bemiddelaar gebruikt

Inzicht beperkt tot data eigen flexkrachten en inleners

Omgeving in huisstijl bemiddelaar

Eenvoudig en snel

Margefacturatie

Al je marge in één rapportage? Dat is wel zo overzichtelijk! Met de margefacturatie module is het mogelijk om geautomatiseerd marge te factureren aan je bemiddelaars. Zo zien zij precies terug hoeveel ze verdient hebben en weten ze welke marge ze uitbetaald krijgen. 

Automatisch berekend op basis van geschreven uren

Bepaal zelf wanneer je de margefactuur aanbiedt

Prijsafspraken per bemiddelaar mogelijk

Onboarding volledig op maat

Contractgeneratie en rechtsgeldige ondertekening

Met de onboarding kun je flexkrachten volledig digitaal inschrijven en op contract nemen. Van het invoeren van de NAW-gegevens tot het invoeren van alle benodigde contractgegevens, zoals startdatum en uurloon. Voor iedere inlener kun je een specifieke onboarding instellen. 

Ook genereer je digitaal documenten en laat je deze digitaal ondertekenen. Denk bijvoorbeeld aan arbeidscontracten, bruikleenovereenkomsten of  loonheffingsformulieren. 

Digitaal dossier voor flexkrachten en inleners

Alle documenten op één plek beschikbaar

In het digitaal dossier verwerk je onder meer loonstroken, facturen, identiteitsbewijzen en ondertekende arbeidscontracten, inleenovereenkomsten en bruikleenovereenkomsten. Ook kun je akkoord vragen op specifieke documenten en digitaal laten ondertekenen.

Het digitaal dossier vind je niet alleen in de desktop-versie van ons portaal, maar ook in de Akyla app. Zo zorg je ervoor dat flexkrachten en inleners altijd en overal bij hun gegevens kunnen. 

Uitgebreide urenverwerking

100% digitale urenverwerking

De urenregistratie maakt het mogelijk om eenvoudig, snel en 100 % digitaal uren te verwerken. Dit kan in jouw eigen platform voor flexwerk,maar uiteraard ook in de handige app die jij, jouw flexkrachten en jouw inleners bij het platform kunnen downloaden.

Ons platform is gemakkelijk te koppelen met alle verloningspakketten en backofficepakketten voor de flexbranche. Daarmee is het overtypen van handgeschreven urenbriefjes écht verleden tijd.

Ook het accorderen van urenbriefjes is eenvoudig. Inleners en flexkrachten kunnen zelfs vanuit hun mailbox urenbriefjes goedkeuren.

Als backoffice dienstverlener draait alles om de software die we gebruiken. Dat moeten we goed voor elkaar hebben. Met het Akyla platform besparen we duizenden handelingen, waarmee we zo’n 6 tot 7 fte besparen.

Jeroen van Helden - Managing Partner
Geschikt voor alle cao's

Automatisch urenbriefjes ontrafelen volgens cao

Het handmatig controleren van gewerkte en geschreven uren op cao-regelgeving is een lastige, tijdrovende en foutgevoelige klus. Onze tijd-interpretatie module (voorheen: Xplican) automatiseert het toekennen van onkostenvergoedingen en toeslagen aan jullie flexkrachten.

Het enige wat je hoeft te doen is de regels vanuit de cao en de inlenerspecifieke afspraken opnemen in een cao-profiel. Zo’n cao-profiel stel je eenmalig in (en daar kunnen wij je de eerste keer natuurlijk bij helpen). Als het cao-profiel is ingericht past deze module tijdens het registreren van gewerkte uren automatisch de cao-regels en dus ook de juiste vergoedingen en toeslagen toe.

Workflow automation

Processen automatiseren zonder beperkingen

Naast onze modules voor onboarding en urenverwerking, heb je binnen de midoffice nog veel meer processen die je wilt optimaliseren. Processen die lopen tussen jou als uitzender of payroller en bemiddelaars, inleners, flexkrachten en/of kandidaten. Denk aan processen rondom het afhandelen van verlofaanvragen en ziekmeldingen of aan het verstrekken van materialen.

Ieder flexbedrijf is anders en richt processen op zijn eigen manier in. Met de process builder kun je zelfstandig, of met onze hulp, al jullie bedrijfsprocessen in de midoffice automatiseren. 

De beste functionaliteiten met maatwerk mogelijkheden

Een platform waar je op kunt bouwen

Maximale
flexibiliteit

Modulair opgebouwd. Gebruiksvriendelijk en intuïtief. Zelfredzaam.

Altijd
schaalbaar

Bewezen voor de verwerking van grote volumes.

Volledig
aanpasbaar

Eigen branded interface en 3rd party integratie.

27 talen
beschikbaar

Toon de omgeving in de taal van je flexkracht.

Werkwijze

Onze specialisten helpen je bij elke stap

Migreren naar een (nieuwe) applicatie heeft impact op je organisatie. Dat begrijpen wij als geen ander. Met grote zorgvuldigheid verzorgen wij dagelijks implementaties. We ondersteunen je stap voor stap bij de migratie. 

Erica

Implementatie consultant

0 +
Jaar ervaring in de flexbranche
Koppelplatform

Haal het beste uit alle applicaties

Backoffice-pakketten, planningspakketten, facturatiesoftware of business software. Wat jij ook gebruikt, je kunt het koppelen aan jouw platform voor flexwerk. Daardoor ben je nooit afhankelijk van één leverancier en geniet je wel van de voordelen van één aanspreekpunt.

Meer tijd besparen?

Zet de volgende stap in automatisering.

Geheel vrijblijvend

Wij gaan verder als:

Sinds januari zijn wij samengegaan met ons moederbedrijf Textkernel. Onze website zal eind april 2024 overgaan naar Textkernel website. Tot dit tijd vind je nog steeds relevante informatie over ons mid-office platform.