post
line IMAGE
De trend van 2018: Mobile First
Akyla - 2 January 2018

De trend van 2018: Mobile First, maar wat hebben uw flexkrachten aan een mobile app?

Het nieuwe jaar is net begonnen. Een mooi moment om de grootste trend van 2018 te bespreken, mobile. Nu al jarenlang het percentage mobiele telefoon bezitters stijgt wordt 2018 het jaar om de focus te verleggen van desktop naar mobiel. Tegenwoordig bezit maar liefst 86% van de Nederlanders al een mobiel toestel. Het is dus ook niet gek dat mobile gezien wordt als de trend van 2018. Dit zien we ook terug bij bedrijven als een Monsterboard en de NBBU. Monsterboard zet dit jaar in op online solliciteren, terwijl de NBBU recentelijk een cao-app lanceerde. Kortom 2018 is het jaar om te focussen op mobile.

Ook binnen de uitzendbranche zult u dit gaan merken. Bijna al uw flexkrachten hebben immers een smartphone of mobiel. Steeds meer bedrijven maken de keus om een app te gaan gebruiken, maar wat zijn de voordelen van een app voor uw flexkrachten? In deze blog behandelen we de top 4 voordelen van een app voor payrollers, detacheerders en uitzenders.

Digitaal onkosten declareren

1. Plaats en tijd onafhankelijk

Met behulp van een mobiele app hebben uw flexkrachten altijd en overal snel toegang tot uw online omgeving. Een app maakt het gemakkelijk om in een vrij kort tijdsbestek, eenvoudig te kunnen bekijken wat de huidige stand van zaken is. Uw flexkrachten kunnen zo snel en eenvoudig urenbriefjes invullen, maar ook bijvoorbeeld hun loonstroken en overige documenten bekijken.

2. Eenvoudig declareren met een foto

Vaak is het declareren van onkosten een langdurig en onduidelijk proces. Uw flexkrachten moeten de bonnen opsturen of persoonlijk overhandigen op kantoor, iets wat hen onnodig veel tijd kost. Een mobiele app kan dit een stuk eenvoudiger maken voor uw medewerkers en flexkrachten. Met behulp van de app kunnen uw flexkrachten eenvoudig een foto maken van hun declaratie. Dit maakt het declareren van onkosten voor uw flexkrachten een vele malen gebruiksvriendelijker proces. Daarnaast betekent het, voor u als uitzender, dat u de papieren bonnen niet meer handmatig hoeft te verwerken en tevens niet meer fysiek hoeft te bewaren.

3. Sneller ingelogd, nog sneller uren registreren

Een tevens belangrijke trend voor 2018 is het optimaliseren van de gebruikservaring. Een betere gebruikservaring komt namelijk ten goede aan de algemene merkbeleving. Een app kan hierbij zeer goed ondersteunen, omdat veel functies van een app niet toegankelijk zijn op alleen de mobiele webbrowser.
Daarnaast kan het online inloggen op de desktop voor veel flexkrachten een vrij grote drempel zijn, waardoor het vrij logisch is om uw flexkrachten ook de mogelijkheid te bieden om hun uren te registeren via een mobiele app. Bijna alle Nederlanders zijn immers in het bezit zijn van een smartphone. Zo maakt u het voor u flexkrachten gemakkelijker om hun uren te registeren en is men niet langer gebonden aan de computer thuis.

4. Volledig inzicht in de lopende processen.

Met behulp van een app zijn uw flexkrachten altijd up-to-date wat betreft hun urenregistratie, onkostendeclaraties en reserveringsaanvragen. Zij kunnen het volledige proces inzien via een mobiele app. Wat resulteert in minder vragen, zodat uw medewerkers meer tijd overhouden om te doen waar uw organisatie goed in is.

Wilt u meer informatie over de mogelijkheden van een app?

Bekijk dan eens onze urenregistratie app-pagina!

Of wilt u de hoogte gehouden worden? Schrijf u dan nu in voor de nieuwsbrief van akyla! 

line IMAGE

Hoe kunnen we u helpen?

FLEX IMAGE

Vraag een online demo aan

Benieuwd naar wat onze software voor uw organisatie kan betekenen? Vraag een online demo aan en wij vertellen u graag meer!

Demo aanvragen

FLEX IMAGE

Stel een vraag

Heeft u vragen over onze software, de mogelijkheden voor uw organisatie of over ons bedrijf? Deze vragen beantwoorden wij graag!

Neem contact op

FLEX IMAGE

Blijf op de hoogte

Op de hoogte blijven van de nieuwste blogposts, leuke nieuwtjes over Akyla en interessante weetjes over de software? Meld u aan voor onze nieuwsbrief!

Nu aanmelden

We horen graag van u!
Heeft u vragen over onze software, de mogelijkheden voor uw organisatie of wilt u ons iets anders laten weten? We horen het graag. Maak gebruik van het formulier hiernaast en we nemen zo snel mogelijk contact met u op.
Liever langskomen of telefonisch contact opnemen?
Bezoekadres
Het Eeftink 11-31
7541 WH ENSCHEDE
Postadres
Postbus 517
7500 AM ENSCHEDE
Algemene gegevens
(053) 483 75 38
info@akyla.nl