Belangrijk nieuws! Sinds januari zijn wij samengevoegd met ons moederbedrijf Textkernel

CASE - Repay

Een uitgebreid digitaal registratiesysteem

Inrichten volgens de wensen van relaties en payrollmedewerkers

“Bij Akyla willen ze de beste zijn in wat zij doen, in plaats van dat ze alles een beetje kunnen. Ze hebben een duidelijke focus”, vertelt Bas Paridaens, algemeen directeur van het NOAD Service Center, onderdeel van Repay HRM. “Toen we in 2009 naar een andere portal gingen kijken stond Akyla daarom hoog op ons lijstje. We hebben nog wel wat concurrenten op gesprek gehad, maar Akyla had met e-UUR eigenlijk meteen een streepje voor. We waren voor onze backoffice bovendien net overgestapt naar AFAS en geen van de andere leveranciers kon met deze software koppelen. Akyla wél en dat niet alleen, zij werden door AFAS zelfs aangeraden.”

“FLEXIBILITEIT VINDEN WIJ ERG BELANGRIJK IN EEN LEVERENDE PARTIJ”

“Ik moet zeggen dat het wel een spannende zet was om in een korte tijd zowel voor onze backoffice als voor onze portal over te stappen naar een andere softwareleverancier. Wij hebben Akyla de vraag gesteld of zij soortgelijke projecten bij relaties hadden gerealiseerd, waardoor wij ons beter een beeld konden vormen van hoe één en ander in zijn werk zou gaan. De klantverhalen die wij hoorden waren erg positief, wat voor ons de keuze om over te stappen vergemakkelijkte. Daarnaast stonden ze bij Akyla meteen positief tegenover maatwerk, iets wat voor ons essentieel was om e-UUR precies volgens de wensen van onze relaties en payrollmedewerkers in te richten. Dat ze meteen open stonden voor onze specifieke wensen gaf bovendien flexibiliteit aan, iets wat wij erg belangrijk vinden in een leverende partij.”

OPDRACHTGEVERS EN PAYROLLMEDEWERKERS OPTIMAAL BEDIENEN

Repay Online, zoals e-UUR bij Repay HRM heet, is inmiddels een uitgebreid digitaal registratiesysteem dat zowel toegankelijk is voor relaties als voor payrollmedewerkers. In Repay Online is het mogelijk om medewerkers digitaal aan te melden en loonstroken of jaaropgaven te downloaden. Daarnaast heeft de medewerker de vrijheid om op ieder gewenst moment reserveringen zoals vakantiegeld en -vakantiedagen uit te laten betalen. “Met Repay Online kunnen wij onze opdrachtgevers en payrollmedewerkers optimaal bedienen. Ons streven is daarbij om onze kwaliteit altijd te waarborgen. We verwerken wekelijks gemiddeld honderd nieuwe medewerkers, dat mag niet onpersoonlijk worden.”

REPAY ONLINE, VOORTDURENDE DOORONTWIKKELING

De digitale inschrijving in Repay Online, die geheel op maat is gemaakt, helpt hierbij. “En zowel de implementatie van e-UUR als de realisatie van die unieke inschrijving is destijds perfect verlopen”, zegt Paridaens. “Toen we met Akyla aan dit uitdagende project begonnen, waren wij nog vele malen kleiner. Maar ook nu wij zijn uitgegroeid tot een nummer-tien-speler binnen de branche ervaar ik korte lijntjes. Het contact is goed en de communicatie met onze contactpersonen is prettig. We laten dan ook doorlopend nieuwe features voor Repay Online ontwikkelen. We kunnen snel met Akyla schakelen, ze zijn in de loop der jaren uitgegroeid tot sparringpartner. Repay loopt in de flexbranche voorop als het gaat om automatisering en Akyla geeft keer op keer gehoor aan onze wensen. Daarnaast is e-UUR heel stabiel, de portal valt nooit uit. Dat is voor écht heel belangrijk. Ik ben ervan overtuigd dat we met een grote softwarepartij veel minder snel en prettig zouden samenwerken en dat we minder resultaat zouden behalen.”

Over Repay HRM

Repay HRM is in 2005 opgericht. Inmiddels is Repay HRM een top-tien-speler binnen de payrollbranche en heeft de organisatie haar diensten flink uitgebreid. Zo bieden zij ook salarisadministratie en HRM-dienstverlening aan. In 2008 is een franchiseformule opgestart en in 2015 waren er al zeven franchisevestigingen door heel Nederland. Samen met haar zes eigen vestigingen betekent dit dat Repay HRM een landelijke dekking heeft, maar ook lokaal goed bereikbaar is. Daarnaast gaat Repay meerdere vestigingen openen, om nog meer diensten aan te kunnen bieden en nog dichter bij ondernemers en medewerkers te staan. Bij Repay HRM werken inmiddels meer dan zestig interne medewerkers, die er iedere dag voor zorgen dat alle medewerkers en opdrachtgevers tevreden zijn over de dienstverlening van Repay.

Repay maakt gebruikt van:

Meer cases

-7FTE

benodigd op backoffice

-9

urenverwerkers nodig

Benieuwd welke impact ons platform kan hebben op jouw flexbedrijf?

Geheel vrijblijvend

Meer cases

Ontdek hoe zij resultaat boeken met Akyla

+47%

uur verwerkt per FTE

+100%

omzet met dezelfde mensen

+15%

Stijging in productiviteit

4x

sneller uitrollen

Wij gaan verder als:

Sinds januari zijn wij samengegaan met ons moederbedrijf Textkernel. Onze website zal eind april 2024 overgaan naar Textkernel website. Tot dit tijd vind je nog steeds relevante informatie over ons mid-office platform.