Belangrijk nieuws! Sinds januari zijn wij samengevoegd met ons moederbedrijf Textkernel

Module Document management

Documenten beheren vanuit één portaal

Vertrouwd door 250+ flexorganisaties

Digitaal dossier

Dé online verzamelplek voor alle documenten

In het digitaal dossier verwerk je onder meer loonstroken, facturen, identiteitsbewijzen en ondertekende arbeidscontracten, inleenovereenkomstenbruikleenovereenkomsten, certificaten en VCA’s of VOG’s. Ook kun je akkoord vragen op specifieke documenten en digitaal laten ondertekenen.

Het digitaal dossier vind je niet alleen in de desktop-versie van ons portaal, maar ook in de Akyla app. Zo zorg je ervoor dat flexkrachten en inleners altijd en overal bij hun gegevens kunnen. 

voldoe aan wet- en regelgeving

Rechtsgeldig digitaal ondertekenen

Met de digitale handtekening kun je dus de contracten van je flexkrachten digitaal laten ondertekenen. Maar er is meer. Ook je inleenovereenkomsten, fase-overeenkomsten en bruikleenovereenkomsten kunnen volledig rechtsgeldig digitaal ondertekend worden. En ook die documenten komen, ondertekend en wel, allemaal in het digitaal dossier terecht.

Onze digitale handtekening voldoet aan alle eisen zoals die zijn vastgesteld in richtlijnen van het Europese Parlement.

controle

Rollen en rechten bepalen

Een van de belangrijkste voordelen van ons digitaal dossier, is het feit dat je zelf rollen en rechten kunt bepalen. Oftewel: je hebt altijd controle over wie welke documenten mag inzien, toevoegen of delen. Een ander voordeel is de flexibiliteit.

Wellicht wil je op alle identiteitsbewijzen automatisch een identiteitscontrole uitvoeren. Of dat je arbeidscontracten altijd digitaal wilt laten ondertekenen, middels onze digitale handtekening. Dit (en meer) kun je eenvoudig in instellen. En de keuze is altijd aan jullie zelf. 

De beste functionaliteiten met maatwerk mogelijkheden

Een platform waar je op kunt bouwen

Maximale
flexibiliteit

Modulair opgebouwd. Gebruiksvriendelijk en intuïtief. Zelfredzaam.

Altijd
schaalbaar

Bewezen voor de verwerking van grote volumes.

Volledig
aanpasbaar

Eigen branded interface en 3rd party integratie.

27 talen
beschikbaar

Toon de omgeving in de taal van je flexkracht.

Bedien meer klanten met dezelfde mensen

Bewezen features voor Document management

Al meer dan 20 jaar werken wij aan het midoffice platform voor de flexbranche. Deze features zijn ontwikkeld in samenwerking met onze klanten en vertegenwoordigen daarmee de grootste behoeften voor automatisering in de flexbranche. 

Authenticatiecode ondertekenen
Herinneringen ondertekening
Vertrouwelijke documenten instellen
Word (docx) naar PDF converteren
Notificatie vervaldatum document
Ondertekening door meerdere gebruikers
Vervaltijd ondertekening
Status check documenten
Inleenovereenkomsten
Bruikleenovereenkomsten
Loonheffingsformulieren
Arbeidscontracten
Digitale handtekening
Contract generatie
Rapportage
Authorisatie

Cases

-9

urenverwerkers nodig

+47%

uur verwerkt per FTE

+100%

omzet met dezelfde mensen

+15%

Stijging in productiviteit

Werkwijze

Onze specialisten helpen je bij elke stap

Migreren naar een (nieuwe) applicatie heeft impact op je organisatie. Dat begrijpen wij als geen ander. Met grote zorgvuldigheid verzorgen wij dagelijks implementaties. We ondersteunen je stap voor stap bij de migratie. 

Erica

Implementatie consultant

0 +
Jaar ervaring in de flexbranche
Koppelplatform

Haal het beste uit alle applicaties

Backoffice-pakketten, planningspakketten, facturatiesoftware of business software. Wat jij ook gebruikt, je kunt het koppelen aan jouw platform voor flexwerk. Daardoor ben je nooit afhankelijk van één leverancier en geniet je wel van de voordelen van één aanspreekpunt.

Meer tijd besparen?

Zet de volgende stap in automatisering.

Geheel vrijblijvend

Wij gaan verder als:

Sinds januari zijn wij samengegaan met ons moederbedrijf Textkernel. Onze website zal eind april 2024 overgaan naar Textkernel website. Tot dit tijd vind je nog steeds relevante informatie over ons mid-office platform.